15 Ocak 2017 Pazar

Yves Rocher Expres Göz Makyaj Temizleyici İncelemesi✨




     Herkese yeniden merhabalaar🙋🏼

  Kendimi bakıma aldığım bir pazar günü bugün. Ben pazar günlerini genelde makyajsız geçiriyorum. Ancak hemen her gün yaptığım makyajımı temizlerken kullanmaya başladığımdan beri değişmeyen tek bir ürünüm var o da Yves Rocher göz makyaj temizleyicim. Kendinden söz etmeyi hakkediyor bence.
  Ten makyajımı temizlemek için birçok ürün deniyorum, değiştiriyorum ancak göz makyaj temizleyicisinde hiç macera aramıyorum. Bu ürünle tanıştığımdan beri. Bundan önce Garnier'ın kini kullanıyordum ancak hayvanlar üzerinde deney yaptıklarını öğrenince yeni bir ürün arayışına geçtim ve bununla karşılaştım. İyi ki de karşılaşmışım dediğim ve değiştirmeyi hiç düşünmediğim bir ürün oldu kendisi. Öncelikli güzelliği tabiki bitkisel içerikli olması. Ürünün bitkisel formülü mavi kantaron çiçeğinin yatıştırıcı ve rahatlatıcı etkili öz suyunu içeriyor. İçerik konusuna dikkat ediyorsanız ayrıca seversiniz. Bununla birlikte suya dayanıklı makyajı kolay ve hızlıca temizlemek üzere formüle edilmiş kendisi. Gerçekten en yoğun makyajı bile rahatlıkla temizliyor. Herkesin çok sevdiği ancak temizlemesi zor dediği Maybelline Lash Sensational maskarayı bile kolayca çıkarıyorum ben, kirpik dökülmesi de yaşamıyorum. Zaten suya dayanıklı makyajı kolayca temizlediği 3 hafta boyunca 47 katılımcının katıldığı oftalmolojik kontrol testiyle kanıtlanmış. Ayrıca içeriğinde organik peygamber çiçeği suyu var ve bu sayede aynı zamanda göz çevresini yatıştırıp rahatlatıyor. Çift fazlı bir ürün olduğu için kullanmadan önce iyice çalkalamak gerekiyor. Ben karıştırdıktan sonra bir pamuğa döküyorum ve önce gözümün üzerinde biraz bekletiyorum. Böylelikle ürün biraz emiliyor ve ardından fazla bastırmadan rahatça temizliyorum. Gözümde herhangi bir yanma kaşınma vs yapmadı. Yağlı bir hisde bırakmıyor. Aksine yumuşak rahatlamış bir his bırakıyor bende. Fiyatı 40 lira civarı. Ancak bence sonuna kadar hakkediyor ve 200ml zaten çabucak da bitmiyor. Yani şiddetle ve gözüm kapalı tavsiye edebileceğim bir ürün. İyi bir göz makyaj temizleyici arıyorsanız bir şans verin derim.
  Benim deneyimlerim ve fikirlerim bu şekilde. Aklınıza takılan ya da sormak istediğiniz bir şey olursa yazabilirsiniz.
  Bir başka paylaşımda görüşmek üzere... Herkese huzurlu günler diliyorum...💕

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder