12 Ocak 2017 Perşembe

The Balm / The Manizer Sisters Palet İncelemesi✨



     Herkese yeniden merhabalar💕


  Bugün sizlere çok severek kullandığım bir paletten bahsetmek istiyorum. The Balm'ın The Manizer Sisters isimli yılbaşı dönemi için çıkardığı, içerisinde aydınlatıcı allık ve bronzer barındıran paleti. Bence en güzel paleti.
  Ben bu paleti geçen sene yılbaşı döneminde almıştım. Bu yeni yılda da standlara geldi aynı palet. İçerisinde meşhur Mary-Lou var bir kere. Ve devamında diğer kardeşleri Cindy-Lou ve Betty-Lou. Mary-Lou'yu zaten anlatmayan kalmadı ancak hakkını vermek lazım benimde en sevdiğim aydınlatıcı kendisi. Kullanıp da sevmeyeni yoktur eminim. Cindy-Lou pembe tonlu ışıltılı bir allık. Özellikle beyaz tenlilere çok yakıştırıyorum. Bence far olarakta kullanılabilir. Betty-Lou ise ışıltılı çok tatlı bir bronzer. Özellikle bronzlaşan tende daha da güzel duran ve aynı zamanda şahane bir far rengi olabilen çok amaçlı bir bronzer. Hepsinin pigmentasyonları şahane. Fırçayı kontrollü kullanmayı gerektiriyor. Ama dozunda kullanıldığında gerçekten çok güzel bir iş çıkarıyorlar. Demem o ki kardeşleri ayrı ayrı almak bence gereksiz. Çünkü gramajları çok fazla. Son kullanım tarihlerinin 12 ayda bittiğini düşünürsek bitirmek neredeyse imkansız. Yani aklınızda Mary-Lou ya da herhangi birini almak varsa bu palete bir bakın derim hala standlardayken. Daha karlı bir alışveriş olacaktır. Bilmeyenler için The Balm ürünlerinin sadece Gratis'lerde satıldığını söylemekte yarar var.
  Bana ürünler hakkında merak ettiğiniz açıklamayı atladığım her türlü soru ve yorumda bulunabilirsiniz. Memnun olurum.
Başka bir paylaşımda görüşmek üzere... Huzurlu günler diliyorum hepinize...💕

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder