7 Ocak 2017 Cumartesi

L'oreal Nude Magique Cushion Fondöten İncelemesi✨

Herkese yeniden merhabalar💕

Bugün size tek bitirdiğim fondöten olan Loreal Nude Magique cushion dan bahsetmek istiyorum. Ben ilk olarak geçen sene bu cushion fondötenler yeni çıktığında çok bir beklentim olmadan sadece merakımdan almıştım bu fondöteni. Ancak kullanmaya başladığım günden beri vazgeçemediğim bir ürün oldu. Ve geçtiğimiz ay ikincisini alıp kullanmaya başladım. 
Bu incecik fondöten likit sünger teknolojisiyle ciltte aydınlık ve canlı bir görünüm vaadediyor. Ve bence vaadini tam anlamıyla yerine getiriyor. Benim ciddi bir cilt problemim yok Allaha şükür. O yüzden günlük hayatta çok kapatıcılık sağlayan ürünler tercih etmiyorum. Renk eşitliği sağlasın, sağlıklı bir görünüm elde edeyim yeter diyenlerdenim. Bu ürün gerçekten gerek kullanım pratikliği gerekse verdiği hafiflikle elimin en sık gittiği fondöten olmayı başardı. İçerisinde kendi süngeri mevcut o yüzden seyahatlerde de pratiklik sağlıyor. Ben genelde beauty blenderim ile uyguluyorum ve verdiği sonuçtan çok memnunum. Sadece bunu sürüp çıktığım bile oluyor. Parlak ve sağlıklı bir bitişi var. Spf 29 koruma faktörü içeriyor. Ve 12 ay kullanım ömrü var. Ambalajı da oldukça tatlı ve tam çantaya atmalık. Ülkemizde 7 farklı renk tonuyla satışta. Yani hemen hemen her cilt rengi kendine uygun olanı bulacaktır. Gramajı tabiki normal şişe fondötenlere göre az ama zaten yaz ve kış olarak ten renklerimizin değiştiğini var sayarsak bir mevsimi rahatlıkla kurtarıyor diyebilirim. Benimki 07 golden beige rengi. Buğday tenliyim ve kışın tam tenime uygun olarak kullanıyorum. Sür çık resmen. Pahalı markalarında cushion fondötenleri mevcut ama bence günlük kullanım için o kadar para vermeye gerek yok. Loreal'inki gayet başarılı ve yeterli bana göre. Siz tabiki diğer markaları da deneyebilirsiniz bütçenize göre...
Siz de benim gibi günlük hayatta çok kapatıcılık istemeyen pratik bir ürün arayışı içindeyseniz şans vermenizi öneririm. Ben severek kullanıyor ve tavsiye ediyorum. Soru ve görüşlerinizi bana bildirirseniz sevinirim...
Yeni bir paylaşımda görüşmek üzere.. Huzurlu günler diliyorum herkese...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder