3 Ocak 2017 Salı

Flormar Lip Primer Ürün İncelemesi✨


              Herkese yeniden merhabalar💕
Bugün size uzun zamandır çok severek kullandığım ve keşfettiğime çok mutlu olduğum bir üründen bahsetmek istiyorum. Bu bir lip primer yani dudak bazı gibi birşey diyebiliriz. 
Biliyorsunuz ki herkesin bir dudak rengi var ve sürdüğümüz ruj dudak rengimizle ve ten rengimizle doğru orantılı olarak hepimizde farklılık gösterebiliyor. Bu nedenle ruju dudağımızda denemeden rengini anlamamız mümkün değil. Buna kol denemeleri de dahil. Hiçbir ruj denemek için elimize ya da kolumuza sürdüğümüzde gördüğümüz renk gibi durmaz dudaklarımızda. 
   Benim açık pembe bir dudak rengim var ve koyu renkler hariç sürdüğüm renkler hep pembeye dönmüştür dudaklarımda. Tabiki likit matlar genelde rengini veriyor ama nude tonlarının çoğu pembe  oluyor dudağıma sürdükten sonra. Bende oldum olası nude tonları seven bir insanım ve layıkıyla kullanamaktan dolayı hep üzüntü duyardım. Ta ki bu ürünü keşfedene kadar. Ruju uygulamadan önce dudağınıza sürüyorsunuz biraz kurumasını bekleyip rujunuzu uyguladığınızda, rujunuzun gördüğünüz rengi aldığını görüyorsunuz. Yapısı akışkan likit rujlar gibi sürülüyor ve dudak renginizin nötrleşmesini sağlıyor. Dolayısıyla rujunuzun rengi doğal olarak alttaki renkten etkilenmemiş oluyor.Benim için gerçekten mucize gibiydi ilk denediğimde:) Örnek vermem gerekirse aşık olarak aldığım meşhur Loreal mat 640 bile pembe durmuştu dudağımda. Sinir olmuştum. Ama lip primeri uygulayıp üzerine sürdüğümde sevdiğim renge kavuştum. Deneyimlerime göre rujun kalıcılığını da arttırıyor. Pahalı bir üründe değil. E daha ne olsun diyorum ben.Benimkinin markası flormar. Tabi ki siz başka markalarınınkini de deneyebilirsiniz.
   Siz de benim gibi bir şikayete sahipseniz memnun kalacağınızı düşüyorum ve severek tavsiye ediyorum. Denerseniz yorumlarınızı benimle paylaşırsanız sevinirim... 
   Herkese huzurlu günler diliyorum.Başka bir paylaşımda görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder