11 Ocak 2017 ├çar┼čamba

Balmi Lip Balm ─░ncelemesi­čĹÄ



    Herkese merhabaa­čÖő­čĆ╝ 

Bug├╝n sizlere k─▒saca bir lip balmdan bahsetmek istiyorum. Lip balm nedir? Besleyici i├žeri─či sayesinde dudaklar─▒n nem ihtiyac─▒n─▒ kar┼č─▒layan, kurumas─▒n─▒ ├Ânlemeye yarayan, stik ya da krem formda yard─▒mc─▒ bir ├╝r├╝n. 
Malum havalar so─čumaya ba┼člad─▒─č─▒ andan itibaren dudaklar─▒m─▒z─▒ nemlendirmeye extra bir ihtiya├ž duyuyoruz ki bi├žo─čumuzun dudaklar─▒ normal mevsimlerde bile kuru olabiliyor. ├ľzellikle hepimizin ├žok severek kulland─▒─č─▒ mat rujlar me┼čhur oldu─čundan beri iyice nemlendirir olduk dudaklar─▒m─▒z─▒. Hele ki bug├╝nlerde hem k─▒┼č kurulu─ču hem mat ruj kurulu─ču derken hepimizin dudaklar─▒ S.O.S veriyor resmen. Benim hi├ž yan─▒mdan ay─▒rmad─▒─č─▒m bir ├╝r├╝nd├╝r lipbalm. Mutlaka ├žantama atar─▒m d─▒┼čar─▒ ├ž─▒karken. Konumuz olan Balmi lipbalm─▒ ise yakla┼č─▒k 6 ay olmu┼čtur alal─▒. Yaz d├Ânemine denk geliyordu ve s─▒caklarda yeterli geldi─čini d├╝┼č├╝n├╝yordum. Ancak ne zaman ki havalar so─čudu ve ciddi anlamda balm ihtiyac─▒ duydum asla ve asla yeterli gelmemeye ba┼člad─▒. S├╝rd├╝─č├╝m an bir yumu┼čakl─▒k hissi veriyor ├žok k─▒sa bir zamanda ge├žiyor ve balmdan eser kalm─▒yor resmen. Nerdeyse hi├ž nemlendirmiyor diyebilirim. Kokusu ve ambalaj─▒ d─▒┼č─▒nda g├╝zel hi├žbir yan─▒ yok yani bana g├Âre. Gratislerde sat─▒l─▒yor ve fiyat─▒ da 15 lira gibi bir┼čey. Ama bence haketmiyor. ┼×uan sadece bitsin diye evin i├žinde kullan─▒yorum. Kesinlikle tekrar almayaca─č─▒m bir ├╝r├╝n. 
Benim Balmi i├žin izlenimlerim b├Âyle, muhakkak memnun kalanlar vard─▒r ancak benim fikrim gereksiz bir ├╝r├╝n oldu─ču. Kullananlar─▒n─▒z varsa benimle fikirlerinizi payla┼č─▒rsan─▒z sevinirim.
Ba┼čka bir payla┼č─▒mda g├Âr├╝┼čmek ├╝zere... Huzurlu g├╝nler diliyorum­čĺĽ

Hi├ž yorum yok:

Yorum G├Ânder