11 Ocak 2017 Çarşamba

Balmi Lip Balm İncelemesi👎



    Herkese merhabaa🙋🏼 

Bugün sizlere kısaca bir lip balmdan bahsetmek istiyorum. Lip balm nedir? Besleyici içeriği sayesinde dudakların nem ihtiyacını karşılayan, kurumasını önlemeye yarayan, stik ya da krem formda yardımcı bir ürün. 
Malum havalar soğumaya başladığı andan itibaren dudaklarımızı nemlendirmeye extra bir ihtiyaç duyuyoruz ki biçoğumuzun dudakları normal mevsimlerde bile kuru olabiliyor. Özellikle hepimizin çok severek kullandığı mat rujlar meşhur olduğundan beri iyice nemlendirir olduk dudaklarımızı. Hele ki bugünlerde hem kış kuruluğu hem mat ruj kuruluğu derken hepimizin dudakları S.O.S veriyor resmen. Benim hiç yanımdan ayırmadığım bir üründür lipbalm. Mutlaka çantama atarım dışarı çıkarken. Konumuz olan Balmi lipbalmı ise yaklaşık 6 ay olmuştur alalı. Yaz dönemine denk geliyordu ve sıcaklarda yeterli geldiğini düşünüyordum. Ancak ne zaman ki havalar soğudu ve ciddi anlamda balm ihtiyacı duydum asla ve asla yeterli gelmemeye başladı. Sürdüğüm an bir yumuşaklık hissi veriyor çok kısa bir zamanda geçiyor ve balmdan eser kalmıyor resmen. Nerdeyse hiç nemlendirmiyor diyebilirim. Kokusu ve ambalajı dışında güzel hiçbir yanı yok yani bana göre. Gratislerde satılıyor ve fiyatı da 15 lira gibi birşey. Ama bence haketmiyor. Şuan sadece bitsin diye evin içinde kullanıyorum. Kesinlikle tekrar almayacağım bir ürün. 
Benim Balmi için izlenimlerim böyle, muhakkak memnun kalanlar vardır ancak benim fikrim gereksiz bir ürün olduğu. Kullananlarınız varsa benimle fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Başka bir paylaşımda görüşmek üzere... Huzurlu günler diliyorum💕

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder