21 Ocak 2017 Cumartesi

Avon Skin so Soft Yüz İçin Tüy Dökücü Krem İncelemesi✨




       Merhabalar yeniden🙋🏼

 Bugün tüm bayanlar olarak muzdarip olduğumuz bir konu olan yüz tüylerimiz hakkında bir yazı olacak. Umarım yararlı olur...
 Tabiki öncelikle ve özellikle genç arkadaşlara tavsiyem yüz tüyleriniz ciddi bir yoğunlukta değilse ve sizi rahatsız etmiyorsa hiç dokunmayın derim. Ben bıyık hariç yüzümdeki hiçbir tüye müdahale etmedim şimdiye kadar. Bıyık temizliği için ise sir ağda yöntemini kullanıyordum uzun yıllardır. Ama hem iz kalabileceği hem de sarkma yapabileceğini bildiğimden tedirginlik yaşıyordum hep ve lazer hariç başka bir çözümünü arıyordum. Lazer neden istemiyorum diye sorarsanız hem bıyık tüylerim çok ince dolayısıyla lazerin görmesi ve faydalı olması için uygun değil. Hem de zaten öyle olsaydı bile yakmasından korkar yaptıramazdım yine. Malum örneklerini gördük maalesef. Sonra Avon temsilciliği yapan ama çocukluk arkadaşım olduğu için çok güvendiğim arkadaşım bana bu ürünü önerdi. İsmi Avon Skin so Soft Yüz İçin Tüy Dökücü Krem olarak geçiyor. İsminden de anlaşılacağı üzere yumuşak cilt için üretilmiş. Ve yumuşak pürüzsüz bir nemlendirme vaadediyor. Ben yaklaşık 1 yıldır bu ürünle bıyık bölgemi temizliyorum ve çok memnunum. Kullanımı inanılmaz kolay, bir tüp krem şeklinde. Hiç elinizi değdirmeden başlığı sayesinde hafif kalın bir tabaka halinde temizlemek istediğiniz bölgeye sürüyorsunuz ve 2buçuk dakika sonra bir nemli peçete yardımıyla siliyorsunuz. Tertemiz. Sonrasında herhangi bir yapışkan his bırakmıyor. Ben de herhangi bir allerjik reaksiyon da göstermedi. Hatta son uygulamam da favori altımdan çeneme yakın olan bölgemdeki tüylerde de denedim ve onlarıda çok kolay bir şekilde temizlemiş oldum. İki hafta oldu hala gayet temiz. Yani çok severek kullandığım bir ürün oldu.
  Gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum. Kullanırsanız yorumlarınzı benimle paylaşırsanız çok sevinirim.
  Başka bir paylaşımda buluşmak üzere.. Huzurlu günler diliyorum💕

2 yorum:

  1. Merhaba arkadaşım. Bunu da eklemeni tavsiye ederim! Aynı zaman da pek çok tüy dökücüden daha etkilidir. safir ağda ile cildinizi pürüzsüz bir hale getirin ve dikkat çekici bir duruş sergileyin. Denedim, oldu!

    YanıtlaSil
  2. Epidermis Polikliniği 1994’te İzmir-Karşıyaka’da kurulmuş olup başta lazer epilasyon olmak üzere cilt bakımı,cilt lekeleri tedavileri,saç ekimi,kılcal damar tedavisi,kalıcı makyaj gibi birçok güzellik uygulamasını en uygun fiyatlarla ve uzman ekibiyle profosyonelce gerçekleştirmektedir.Uygulamalarımız hakkında daha fazla bilgi almak için web sitemizi ziyaret edebilirsiniz. https://www.epidermis.com.tr/ lazer epilasyon cilt bakımı,saç ekimi,epidermis lazer epilasyon,iğneli lazer epilasyon,nd yağ lazer,diyot lazer epilasyon,lazer yaptırmak,lazer zararlı mı,profosyonel lazer epilasyon,kıl dönmesi ve batık çözümler,sivilce tedavisi,leke tedavileri,kalıcı makyaj,kaş kontürü,izmir lazer epilasyon,lazer epilasyon izmir,bölgesel incelme,terleme tedavisi,göz çevresi tedavileri,kılcal damar tedavisi

    YanıtlaSil